Greetings from the Canyon :) - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Mirjam Almelo - WaarBenJij.nu Greetings from the Canyon :) - Reisverslag uit Grand Canyon Village, Verenigde Staten van Mirjam Almelo - WaarBenJij.nu

Greetings from the Canyon :)

Blijf op de hoogte en volg Mirjam

03 September 2014 | Verenigde Staten, Grand Canyon Village

Hoi hoi,

Even een wat korter verslag tussendoor, want vandaag was zoooo tof! Dat moet even gedeeld worden. We zijn aangekomen in de Grand Canyon (GC) en hebben vanochtend een helikoptervlucht gemaakt door een stuk van de GC. Dat was echt super tof, wat een beleving (het vliegen an sich al) en uitzichten, fantastisch! We zaten ook nog eens allebei voorin, ramen tot aan onze voeten, stralend weer, beter kon eigenlijk niet! 's Middags naar een aantal viewpoints geweest in de GC, ook dit waren wederom amazing views!! Elk punt net iets anders en weer 10 foto's verder;) De GC is terecht Grand te noemen. Ook onze cabin is super, "a room with a view" kan je wel zeggen.
Om het verhaal compleet te maken nog even terug naar zondag... Another day in sin city... Lekker uitgeslapen en daarna wezen shoppen in de premium outlets, jeej :) De hoge verwachtingen van de koopjes bij Tommy werden niet helemaal waargemaakt (wel leuke dingen gekocht, dat wel;)), de Banana Republic daarentegen heeft het zeker gecompenseerd! Het rijden door de stad ging nu ook erg soepel (lees: gewoon gas geven), dat was wel beter. Einde van de middag naar de strip gegaan en nog meer indrukken opgedaan van dit fenomeen. In The Venetian geweest en later op de avond nog naar de zuidkant gelopen (New York New York, Excalibur en Luxor), wat een mega hotels, ongelofelijk. Leuk om te ervaren, maar 2 dagen is ook wel prima.
Volgende ochtend uit Las Vegas vertrokken. Eerste stop onderweg: de Hoover Dam. Erg leuk (en ook weer heet)! We zijn diep in de dam (ca. 220 m) en in de powerplant geweest met een tour. Vervolgens hebben we Nevada achter ons gelaten en zijn we Arizona binnen gereden. Daar een stukje van de Historic Route 66 meegenomen op weg naar Williams. Einde van de dag in Williams nog even rond gelopen, Grand Canyon Railway kort bezocht en lekker gegeten op een terras bij een diner met live muziek. Lekker relaxed dagje zo, klaar voor de GC.
Nou, dit was m eerst weer even, toch nog weer een heel verhaal geworden;)

Groetjes

• 04 September 2014 - 22:06

Gert:

Wauw wauw ik zie dezelfde foto's jullie vermaken jullie wel dus! Top! Have fun.